Capa dura, 2ª edição, 24 x 17cm, 436 páginas. Livro em ótimo estado de conservação, com bordas amareladas e alguns pontos de oxidação devido ação do tempo e manuseio sem comprometer a obra. Carimbo de biblioteca na segunda e ultima página, acompanha nota fiscal. Livre de grifos ou rasuras. Visite nosso Site: www.nossosebo.com.br Exceptionally comprehensive yet accessible, this text identifies the crucial elements involved in the operation of a restaurant, and their interrelationships that are necessary to achieve success. It shows, clearly and in detail, how to balance customer satisfaction and employee productivity in order to manage operations (food and beverage items and the physical facility) at a profit.
Restaurant Management: Customers, Operations and Employees – Robert Christie Mill
R$ 40,00
Capa dura, 2ª edição, 24 x 17cm, 436 páginas. Livro em ótimo estado de conservação, com bordas amareladas e alguns pontos de oxidação devido ação do tempo e manuseio sem comprometer a obra. Carimbo de biblioteca na segunda e ultima página, acompanha nota fiscal. Livre de grifos ou rasuras. Visite nosso Site: www.nossosebo.com.br Exceptionally comprehensive yet accessible, this text identifies the crucial elements involved in the operation of a restaurant, and their interrelationships that are necessary to achieve success. It shows, clearly and in detail, how to balance customer satisfaction and employee productivity in order to manage operations (food and beverage items and the physical facility) at a profit.
Peso | 0,960 kg |
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Dimensões | 4 × 16 × 23 cm |
2 em estoque
SKU:
JH001787
Categoria: Culinária
Descrição